Kan pusta ut igen!

Testsvar kan vara så ångestfyllda, den här gången var det bara en liten klump i magen... Den lilla klumpen försvann dock så fort svaret kom, jag kan pusta ut igen! =) Inga mer orosmoln!

Promenerade med Sofie till stallet idag på förmiddagen, det är grymt trögt att gå till stallet från Körfältet! Det tog typ 1 timme och det var varmt och jäkligt! Men det kändes endå värt det, jag är ju så dålig på att röra mig nu igen... Har en uppmaning till mina vänner... Jaga ut mig på mer promenader osv! Jag får nog snart tillbaka min cykel, då kan vi sticka iväg på cykelturer också! Men snälla hjälp mig att motionera! =)

Det var iaf lugnt i stallet, men Pacharan är inte gjord att stå på box =P (eller så var inte jag gjorde för att mocka åt honom) Jag är en sån person som vill att det ska vara städat och snyggt kring det jag har ansvar för, om det syns för andra människor. Så jag kan stå en halvtimme och försöka få det så rent som möjligt i boxen! Tillslut blir man riktigt skadad! Det blir till en mani... =P Hur som helst så vet jag att varje dag så är det iaf inte slarvmockat, utan det är bara dygnets skit som ligger där...

Ska snart iväg på Friskis o Svettis! Jag och Paula ska iväg och hurta lite... Misstänker att jag bara kommer att ligga och skratta när det är dax för styrka, jag fixar inte att göra armhävningar!!! Mina armar orkar inte ens med min egen kropp! Illa! Men jag måste börja träna upp mig lite... Skulle behöva träna upp musklerna i rygg, mage och armar... Ska jag bli en bättre ryttare, så är det bland annat sånt som krävs! Sen blir ju figuren liiite snyggare om man är tränad =)

Kvällen sedan känns som om den kommer att tillbringas i soffan eller i sängen med en film! Får se om det blir som jag tänkt mig... Ska ner i tvättstugan en sväng nu först... Sen blir det att fixa vatten och byta om för att promenera ner till Friskis-passet! =D

Kramkalas

Kommentarer
Postat av: paula

SÅ JÄVLA BRA ÄR VI!

2007-07-03 @ 20:03:10
URL: http://aluap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0