Ibland är det bara inte tillräckligt...

Skulle ha festat i kväll, men pga så många avhopp så blåstes det av och ist blir det en tjejkväll hos Jenny! Vi ska kika på film och bara softa! Passar mig iofs ganska bra (även om jag var festsugen...) eftersom kroppen inte är på topp efter ett "hårt" ridpass för Sofie...

Red Cornelia i ridhuset idag också. Sofie skulle hjälpa mig lite, och det slutar med att vi justerar sitsen och hon är på mig så jag verkligen drivs att fixa svårigheterna... Det var skitskoj och jag är jättetacksam för den hjälp jag fick! Det resulterade ju i att hon gick fint på slutet! Jag var riktigt jättenöjd idag! Tack snällaste Sofie!

Ska fixa lite käk, eller det är nästan klart nu... Ska med andra ord äta och sedan packa med mig grejor och cykla ut till Frösön (igen...) På återskrivande/-hörande (eller något sånt....)

     
Jag och Cornelia, först i ridhuset (ja jag är medveten om att bilderna är mörka...)
och sedan utanför stallet, på väg hem till Cornelias stall =)

Kommentarer
Postat av: Paula

vad fint det såg ut!
friskis på tisdag I hope. jag behöver trääna!

2007-07-14 @ 19:44:29
URL: http://aluap.blogg.se
Postat av: nadja

självgående damsugare är det onödigaste som finns. Dom funkar ju inte, utan kör bara in i väggen.

2007-07-15 @ 14:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0