försöker o försöker, men det märks ju inget!

I kväll har jag jobbat på att städa upp kring mig.. Upplever som om min lägenhet krymper, så jag har beslutat att en bokhylla ska ut! Målet i kväll var att tömma den på saker, dvs SLÄNGA!!!! Jag försöker och försöker, men det mörks ju inte att jag gör något... En del av det ska vara på/i skrivbordet, så där var jag tvungen att börja, och efter 2 timmar var det i sin tur städat men det fick inte plats med något nytt... *sucka o skaka på huvudet*

Kanske det är lättast att släppa in någon annan och säga att dom ska kasta det som inte behövs...
Det kanske är det allra bästa... Något måste göras iaf, det vet jag!

Möblerade iaf om i vardagsrummet igen, nu står soffan där jag började ha den, får se om jag trivs bättre så (igen).... Allt jag vill är att tömma lägenheten på ALLT! Sedan stoppa in en möbel i taget, tills jag är nöjd med möbleringen och sedan fylla på med saker så det blir lagom... Vet iaf att det är läge att träna på att kasta saker! Ska nog försöka fylla en soppåse varje kväll i typ 3 veckor, det borde ju fylla lite funktion! Det är väl mitt tankesätt som hindrar mig från att lyckas, "den här KAN jag behöva någon gång...." det kan handla om en tidning!!!
Men hur tränar man bort det då!?
Tips????

I morgon börjar en vecka med Cornelia. Ska rida i morgon tänkte jag...
Får se om Sofie är i stallet och vill hjälpa mig... =)

Nu ska jag väl börja runda av för kvällen, är ganska overksam just för stunden....


image15  image18 image19 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0