Långt mellan uppdateringarna...

Ni får förlåta att det går så långt mellan uppdateringarna, men det blir så lite datatid nu mera. Jag ar börjat jobba lite smått, jag pluggar för fulla muggar och samtidigt så planeras flytten!

Jag har inte börjat packa något än, det blir väl när jag kommer hem från Göteborg. Vi har beställt en del möbler redan, som kommer att levereras lagom i tid till inflytt. Det är bara den nya sängen som inte är klar än (förutom den öppna spisen och massagebadkaret) men vi har ju fortfarande tid! =)

Johan åkte hem till Göteborg idag. Känns en aning tomt och konstigt, och det är väl bara förnamnet på hur det kommer att kännas när jag ska sova i kväll! Men vi ses ju igen på torsdag morgon! "Bara" en vecka kvar... Men vi har ju smyginlett julen med lite julklappar... Vi har gett varandra den bästa julklappen, så det spelar ingen roll om resten av julen blir kass, för våran julklapp till varandra kommer att väga upp allt endå! =) Har fixat två julklappar till, som han inte kommer att få förrän när jag kommer ner... Det går ju inte att göra färdigt all jul innan själva julafton!

Det är också bara en vecka kvar tills jag ska träffa mina svärföräldrar för första gången... Det är helt klart lite pirrigt, men jag är inte lika nervös över det som jag är för att träffa hans kompisar! Den 27, när jag kommer ner, ska vi till en av hans kompisar på glöggkväll... Alla hans kompisar ska dit, så jag kommer ju träffa alla redan samma dag! Men det är väl bara att vara sig själv så är det nog lugnt!

Förövrigt är det helt ok... Kanske en aning rörigt kring mig... Men det ska väl lösa sig någon dag framöver... Ska äl styra upp lite städning innan jag åker (på söndag lutar det åt...) och disken har jag redan börjat åtgärda! Men nu ska jag ringa Nadja och höra när hon kan fixa mitt hår... Jag hittade iofs inte färgen, men det ska väl lösa sig...

Kramkalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0