Kul Jul?

Jaha, så har man kommit hem igen, var inte väntat så - med det vart så endå... Jag hade planerat en utekväll, sista för året, med mina vänner. Men ALLA drog sig ur!!! Skitkul!? Nae! Så från att festa med vännerna, till att titta på film hos Jenny, till att titta på film själv hemma i min lägenhet... Jätteskoj! (eller inte...)

Jag fick en inbjudan till fest i morgon istället, men det gör ju detsamma för min del eftersom jag åker till Johan i morgon kväll...

Sista tillfället för att önska alla gott nytt år försvann iomed att alla drog sig ur, så jag skiter i att göra det...

Ja, jag är besviken!

Dessutom pratas det om att jag är gravid... Måste alla skvallra och skapa rykten!? Fel att fråga mig direkt!?


*Grr*


Kommentarer
Postat av: Paula

du hade kunnat ringa mig, surpuppa ;)

2007-12-28 @ 08:53:42
URL: http://paulabli.blogg.se
Postat av: sandra

cathrin, nu har väntat på tok för länge på en uppdatering här. närapå att jag har abstinens. och var är den där nyårskrönikan som utlovades?!?! grr..

2008-01-04 @ 16:53:08
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0