Blir nu sambo på riktigt!

YES!!! =D Nu är det klart! Jag och Johan har nu fått tag på en lägenhet som vi ska köpa! Vi ska träffa säljarna och allt sånt i morgon, men idag ringde mäklaren och sa att vi fick köpa! Tack och lov att jag var hård igår och sa att jag ville veta om säljarna ville sälja till oss för det vi lagt bud på. Mäklaren lät inte så jättenöjd, men hon gick med på det och så idag ringde hon och sa att dom godtagit vårt bud och att vi ska skriva kontrakt så snart som möjligt!

Johan ska prata med banken i eftermiddag!

Känns riktigt jätteskönt! Snart kan vi flytta in i en lägenhet som vi skapat efter våra egna krav och önskemål! En lägenhet som är VÅRAN! Ingen annans - bara våran! Vi ska väl kika på tapeter igen och bestämma exakt vilka tapeter som ska vara vart och när vi sedan får tillträde till lägenheten så ska vi införskaffa lite nya möbler också, ett massagebadkar tillexempel! ;D

Jag är hur lycklig som helst och det känns underbart! Vem vill jobba nu! Jag vill åka hem och packa!!! =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

grattis :)

2007-12-11 @ 13:04:01
Postat av: zandra

ja grattis

2007-12-11 @ 13:32:50
Postat av: Jenny

Vilken av lägenheterna blev det?=)

2007-12-11 @ 13:38:47
Postat av: Morsan

Ja, tänk så skönt att det löst sig. Grattis till er båda ! Ser fram emot att få se skönheten...

2007-12-12 @ 06:39:45
Postat av: Magda

Ja va kul att ni hittat lägenhet nu då. Kul kul :-D

2007-12-13 @ 10:14:15
Postat av: Morsan

Okej, hallå. Har du börjat med att packa datorn eller ?! Det har gått flera dagar nu och inget nytt har förstås hänt ?! ;=)

2007-12-13 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0