Tillfällig förtvivlansdämpning

Tack Zandra!

Min syster har räddat mig vardag (och troligen alla i den) genom att låna ut sin dator till mig!!! Ni förstår inte hur skönt det är att äntligen ha en fungerande dator igen! Men jag måste nog erkänna att det inte känns 100% bra... Det fattas ju bara att den här också ska krascha... Med mitt flyt skulle jag ju inte bli särskilt förvånad... Men jag ska inte ägna den här bloggen till negativitet! Utan just idag känns nästan allt kanoners igen!

Vaknade med ett leende på läpparna idag, och det kommer inte att raderas... Och jag hoppas ju på att gå och lägga mig med samma leende i kväll.. =)

Idag klev jag upp lite förvånansvärt tidigt, men vad gör man när man verkligen har anledning att kliva upp... Jag hade lunchfodring i Cornelias och Luzifers stall idag... Malin o Christer är på tävling med Cornelia i helgen, så jag har hand om Luzifer. Så jag tog 11-bussen upp och bytte hagar på alla 3 hästarna och såg till att dom som skulle fick sin mat, sedan tog jag tag i mina sysslor... Mockade till Luzifer och fixade hans mat.

Trots att jag nu känner att jag har massor att ta igen när det gäller att ta upp kontakten med vännerna på MSN, så ska jag styra upp lite städ... Är inte i form för promenad med Nadja idag, men jag tänker inte försoffa mig endå! Lite nytta kan jag nog förrätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0