Soft vecka!

Den här stundande veckan kommer att bli underbar!
- Igår var jag och klippte mig, massor (enligt mig själv, nästan inget enligt frissan) det blev snyggt och nu ska jag bara orka styla det =)
- Idag ska jag rida, hade morgonfodring i stallet och passade på att mocka, så nu är det ridning och maten kvar bara!
- I morgon ska jag och Nadja på stan en sväng och sedan tona mitt hår.
- På torsdag har jag morgonfodring igen och ridning på kvällen.
- På fredag eftermiddag ska jag på massage!!!
- Helgen ska bli ganska lugn, men Erica fyller år på lördag så jag ska nog träffa henne iaf, och på förmiddagen ska jag skriva tenta.
- Söndag är helt oplanerad, ska troligen gå enbart till att sova! =)
- Måndag morgon (förmiddag skulle alla säga om 9.30, men för mig är det morgon) ska jag till kiropraktor Anita Grande och förhoppningsvis bli lite tillknäckt!
Med andra ord har jag en friskvårdsvecka! =) Underbart!

Funderar fortfarande på soffinköp... Skulle vara skönt med en lite mer filmanpassad soffa... men jag är i valet o kvalet... Soffan jag kikade på var ju faktiskt skön att sitta i även om den inte helt fyllde mina tidigare krav... Kanske egentligen är bäst att avvakta och vänta in den där soffan som jag verkligen vill ha... Hm....

Nepp, nu ska jag se över om jag kan få igång lite värme i lägenheten! Från 25 grader varmt för en vecka sedan till 19,8 grader varmt nu.... Jag fryser!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nathalie

passa dig :P tänk va härligt, varma skumbad, varm choklad, bara krypa ner och mysa under en filt framför en film eller vad som helst. och hur mysigt är det inte när det börjar bli mörkt då?
tack gode gud att sommarn är över :)

2007-08-28 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0