Sjuk! =(

Blä vad jag hatar att vara sjuk... Oftast brukar jag kunna fungera och göra saker som vanligt, men nu är jag sjuk! Ont i halsen, har som en "bulle" på halsen på höger sida (gör för övrigt riktigt ont att ta på), ryggen gör ont, axlarna gör ont, nacken gör ont, huvudet gör ont och inte nog med det! Det gör till o med ont på skinnet! Att ha en tröja på sig gör ont! =S Har frusit i natt trots att värmen i lägenheten nu är på och att jag haft flanellpyjamaströjan och mina två täcken... Nä, jag ska nog gå på alvedon idag, och muccoangin...

Kommer för övrigt också att tillbringa större delen av dagen i sängen... Kanske detta är ett sätt av gud att få mig att plugga till tentan på lördag.... Ser han till att jag är tillräckligt klen, så kanske chanserna ökar att jag ligger hemma och läser istället för att flaxa omkring och göra saker....

Ridning i kväll, massage i morgon, sedan helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0