Personligt

Kom just hem från Paula. Hon ville gratta mig i efterskott med en födelsedagspresent. Det var en väldigt personlig present och det var svårt att hålla tårarna tillbaka, dels för att minnen och saknad återkom och dels för att det var en så fin present! Nu är ni kanske nyfikna på vad det var för fin present jag fick!? Det var iaf två inramade bilder på mig och Ronaldo... En underbar tanke från Paula och jag blev grymt glad för den fina tanken!

Kom iaf fram till att jag själv också har ett gäng bilder på prinsen som jag vill framkalla... Ska styra upp det en dag framöver, kanske i morgon till o med! Men jag är också lite rädd att om jag omger mig med för mycket av bilder med honom så kommer den jobbiga smärtan att komma tillbaka... Har just börjat reda mig, så nu vill jag inte ha några sånna återfall....

Svårt att förklara hur hemskt det är att skapa en sån relation som han och jag hade, och sedan att det tar slut på bara 1 dag... Önskar jag kunde få det tillbaka... En gnäggning när det är dax för betfor, en joggingrunda i skogen, lite pyssel i stallet, en promenad runt frösöberget, vad som helst.... Jag kan till och med göra en repris av dagen vi bråkade på travet... Min lilla arbetsmyra som alltid ville göra sitt bästa, och som aldig ville vila mer än max 1 dag... Det var så roligt att jobba med honom, för han var så kaxig, men endå visste han innerst inne vem som bestämde och det var det som gjorde att det var lätt att älska honom...

Ingen kommer att ta hans plats, han kommer alltid att vara bäst. Ingen går att jämföra med honom, han är i en liga för sig... Men jag måste släppa in andra att värma mig själ och göra mig glad... Våga är att vinna - inte sant!?

Önskar du var här och kunde hålla om mig nu... Saknar att vara i din famn...


       
*Saknar dig jättemycket, du var nästan mitt allt!*


Kommentarer
Postat av: Paula

vilken tur att du blev glad, det var det som var meningen!

2007-08-03 @ 15:20:04
URL: http://aluap.blogg.se
Postat av: Marie

Vet hur det känns när en bätsa vän inte finns mer ;( Förlorade min häst förra sommaren, känns fortfarande overkligt :(

2007-08-04 @ 18:43:11
URL: http://snowychili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0