Mer erfaren än Sandra!

Den här helgen har helt o hållet ägnats åt festande! =) Två kvällar, som varit helt olika, på Marité. Båda kvällarna har varit skoj, men på helt olika sätt. Hur som helst kan helgen sammanfattas med några ord;

- Gå ner på knä...
- Bra musik
- Underbara vänner
- Gott att dricka
- SAS Radisson
- Efterfest - på mer än 1 sätt!
- Shots
- Missad hotellfrukost

Snart ska jag åka och kika på en soffa jag funderar på att köpa... Får se om den följer med hem redan idag! (isf vet ni vart jag finns resten av dagen och kvällen!) =)


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, du jag tror dock inte att det säger så mkt egentligen... :)

2007-08-27 @ 00:11:53
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se
Postat av: Morsan

Byt bild till en ny där du är nyklippt så man får veta hur du ser ut....

2007-08-28 @ 06:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0