Inte närvarande, men är inte helt borta!

Igår var jag ju som bekant på dressyrtävling i Ås. Idag var jag inte där, men jag fick en uppdatering via sms... Sofie och Tobias vann LA:4 på morgonen! Grattis Sofie och Tobias!!! Jag är så glad för deras skull och dom förtjänar segern! Hoppas att jag också kommer igång och kan börja tävla framöver... Det är ju så skoj att vara iväg på tävling!

Det hände inte så mycket igår kväll, jag kikade en stund på Pearl Harbor innan jag gick o la mig. Kanske jag tittar färdigt senare i kväll... Får se vad kvällen har att erbjuda... =) Just nu är jag hos mamma o pappa igen, pappa fyller år, så det ska bli middag här om typ en kvart... Ska väl snart gå in och vara social...

Underbart var det iaf att sova gott och länge på morgonen! Sov till fram mot halv 12-12! (med undantag för några korta vakna perioder pga sms...) I morgon börjar jag jobba igen, kliver in i sista veckan innan skolan börjar... *suck* Får se vad vi ska hitta på med barnen den här veckan, antar att det kommer att vara riktigt lugnt och vi kommer nog bara vara på skolan och träna på rutinerna så dom sitter innan skolan börjar...

Jaja, nu har det börjat komma folk, så jag får väl gå in och vara trevlig!


Kommentarer
Postat av: sandra

ååh, vad kasst med uppdateringar... bläää :( vad hände med din släpbara dator?!

2007-08-14 @ 17:04:11
URL: http://sandrahogqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0