En ny lista från Madde!

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17.
Fritids
40. Marianne
37.  Mammas jobbmobil
36. Mammas jobb
48. Nathalie
35. Malin o Christer
24. Jessica
66. Har inte så många kontakter
72. Säger sig själv ovanför
54. Paula
21. Henrik

F: Har du pussat nummer 72?
S: Haha, nä eftersom det inte finns någon där ;)

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Hm... bästa minnet med mammas jobb... Kanske innebandyn?

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Det vet man aldrig, är ju hem till syrran lite då o då!

F: Är nummer 54 söt?
S: Klart! Kan man säga annat om sina vänner?

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Roliga!

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Träffade o träffade... Jag har Vickat som lärare och kom i kontakt med fritids på det sättet...

F: Gillar du nummer 21?
S: Ja, han är jättetrevlig!

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Nä, inte träffat, men sett

F: När såg du nummer 72 sist?
S: Aldrig, eftersom den platsen inte är fylld ;)

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: En person som inte finns kan väl inte heller ha ett hus va!?

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Blir väl i stallet någon dag framöver

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Självklart! Det är ju min mamma! ;)

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Nej det har jag faktiskt inte.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Ser fram emot den dagen någon tar den platsen... Hoppas det är en snygg kille! ;)

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Ja, antingen killar eller hästar brukar det kunna bli...

F: Känner du nummer 48?
S: Jag hoppas det! Det är ju iallafall min lillasyster!

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Det har jag redan gjort!

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: Finns ingen vänskap där

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S:  Oj... Den var svår... Jag har egentligen inte kännt dom så länge, men kännt till dom har jag gjort flera år!

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Haha, möjligen med skolan då ;)

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: Nej, aldrig!

F: Hur träffade du nummer 35?
S: Stallet, helt klart ;)

Kommentarer
Postat av: Micke Svedin

Jag fattar inget. Vilket nummer har jag?

2007-08-25 @ 23:34:41
URL: http://svinsvedin.blogg.se
Postat av: C

hm, jadu... inget av dom presenterade iaf!

2007-08-26 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0