En lugn hemma kväll

Skulle ha städat igår, blev inte så mycket av med det... Plockade visserligen ihop så det ser snyggt ut på så sätt, men det blev ingen dammsugning! Det är så grymt tråkigt med städning...

Var upp och lunchfodrade hos Cornelia i dag, sen gick jag ner och hjälpte Nadja och Sofie att ta in hästarna innan Nadja skulle rida. Jag hade lovat att vi skulle fota Zeleia, men det var inte så fint väder, så jag fotade bara när hon red...

I morgon ska det tydligen vara fint väder, jag har målet att ligga och pressa i solen! Ska lyckas bättra på den lilla solbränna som är kvar... Men jag ska kanske hinna med massor under morgondagen! Eventuellt ringer Johan och vill ha hjälp att möblera inför fritids på måndag... och eventuellt ringer Malin och frågar om jag vill ta hästarna i morgon... Får se vad det blir av morgondagen!

Kvällen kommer iaf tillbringas halvliggandes eller helt liggandes i soffan och kika på film! Kan inte bestämma mig för om jag ska se Heartbreakers på 3an eller Strandvaskaren på tv4+... Beslutsångest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0