Älskar när jag kan njuta av det fina vädret!

Kände en besvikelse när det fina vädret skulle komma just när man börjar jobba igen... Men tack och lov för ett flexibelt jobb!!! Har tillbringat en stor del av arbetsdagen ute i solen och dessutom fick jag sluta lite tidigare, så jag har kunnat ligga ute på eftermiddagen också!

Nu har jag legat ute, strax runt husknuten, på en filt i bara underkläder för att få så mycket sol som möjligt! I morgon ska vi åka till Önsjön med jobbet, men då kan jag ju inte ligga i underkläder direkt... Bikinin har inte kommit än, så jag får minsan sola i shorts och linne i morgon.... =( Tack och lov för solandet idag, det har tagit massor! Så i morgon får jag väl dra upp shortsen så mycket jag kan och vika upp linnet, så solen kommer åt så mycket som möjligt...

I kväll blir det massor med vatten, en skön dusch och en rejäl insmörjning! Ska inte flagna den här gången heller! Nu vill jag verkligen hålla den här solbrännan så länge jag kan!!! Nu ska jag iaf satsa på lite käk!

Älska sol o värme!!! =)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Aktare vad brun du kommer att bli ! Och på betald arbetstid !! Det är nog många som skulle vilja byta med dig såna här dagar, färre en normal arbetsdag. Ses på onsdag....

2007-08-06 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0