Så fel det kan kännas

Så är jag hemma och försöker komma över mig själv... Har varit på min andra filmkväll den här helgen. I kväll kikade jag och Johan på The Guardian. Den filmen är så bra och Ashton Kutsher är så HET! Igår fick jag se Feed, sällskapet var då Markus och Johan. Feed var så grymt äcklig och jag har fortfarande lite jobbigt med att kunna se mat på ett hälsosamt sätt...

Annat som har hänt den här helgen är att Martina och Ronaldo gjorde sin första dresssyrtävling. Dom startade LB:1 och red på typ 65% trots 2 felridningar... Det har jag inte ens uppnått på någon av mina dressyrtävlingar - utan felridningar! Var faktiskt stolt när jag såg deras protokoll!

I övrigt har det faktiskt inte hänt så mycket i helgen. Har varit jättetrött, vilket kan leda till att man funderar på varför jag sitter och skriver blogg mitt i natten... Ser fram emot en sovmorgon i morgon, ska sen till frissan och känns det bra så ska jag ner på vägningen (om dom nu har öppet i morgon..) Sen minns ja ginte om jag har tvättstugan på kvällen, får kolla upp det i morgon!

Vet inte om jag känner ett sting av dåligt samvete... Jag lovade att jag skulle ägna mer tid för mig själv, utanför stallet. Jag skulle hitta på andra saker och varva ner... Men nu i helgen känns det som om det gick fel, jag har ju inte haft tid för den person jag så mycket uppskattar... Tänk att något rätt kan kännas så fel... Men så påminner jag mig om det som nyligen varit... Att inte bli den personen igen, trots att jag så lätt faller dit... Inte för att det känns bättre, men det är ju inget så jag ska inte känna något dåligt samvete överhuvudtaget egentligen!

Nåja, nu får jag väl satsa på att göra mig klar för att sova! Till tonerna av Breath med Breaking Benjamin tassar jag iväg till badrummet för tandborstning :)
Puss på er nyfikna läsare :)

Kommentarer
Postat av: Uppsalatomten

Filmkväll låter inte som ett passande valborgsfirande! Eller? ska vara för Ashtons heta look då :)

2007-05-01 @ 15:08:47
URL: http://johnalm.blogg.se
Postat av: C

Det var ett helt lagom firande :P Var perfekt pigg idag!

2007-05-01 @ 20:10:35
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0