Om livet inte är galet är det väl inte värt att leva!?

Idag har det varit en relativt bra dag!
-Praktiken gick skitbra!
-Lyckades handla lite mat-material så jag kan äta frukost i morgon och på onsdag!
-Ridningen gick bättre än på riktigt länge!

Angående ridningen så är det idag helt och hållet min och hästens förtjänst att det gick bra... Ridläraren vi hade, en vikarie, sa 3 saker till mig "där börjar hon se riktigt fin ut", "hur känns det" och på slutet "det var jättebra"... Jag vet att jag gör en hel del misstag när jag rider den här hästen... Hon plockar inte fram det bästa med min ridning... Ska klaga lite hos min ordinarie ridlärare, för jag tycker att det känns väldigt kasst att betala för en lektion som inte utmanar min utveckling... Hon har aldrig lyckats undervisa mig särskilt bra...

Det som endå varit dagens höjdpunkt var strax före 6.... Mamma ringde och meddelade att Izolde kommit till världen! Magdalena, min äkta barndomsvän, har nu äntligen blivit mamma! :D Ser fram emot när hon kommer hem och orkar höra av sig och berätta hur allt gått! :) Trots allt kom hon ju till världen några veckor för tidigt... Blir nästan lite avundsjuk, men jag får nog min beskörda del i framtiden :P

Nu ska jag snart lägga mig och slappa i soffan!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken ridlärare hade du? Lisa? :/

2007-04-23 @ 21:08:34
URL: http://nadjaeliasson.blogg.se
Postat av: C

Jadu Nadja... :P Du känner till senariot alldeles för väl ;)

2007-04-23 @ 21:55:28
URL: http://cathrinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0