Lilla idiotboken

"640K borde vara tillräckligt för vem som helst" Bill Gates 1981 (En mp3 låt får inte ens plats på det!)

"Var kommer Cannes-festivalen hållas i år?" Christina Aguilera (Eh, blond??)

" Allt du behöver göra är att lägga dig på botten av en pool och hålla andran"  David Miller, om hur man skyddar sig mot radioaktiv strålning (Fler bra idéer? Ställ dom då där borta i hörnet...)

"Tv kommer inte att hålla i längden eftersom folk kommer att tröttna på att stirra på en trälåda varenda kväll" Darryl Zanuck, Twentieth Century Fox, 1946 (Nä, jag håller med... Det kommer aldrig att hålla... Eller!?)

"Om folk får en kick av att köra över fotgängare så måste man låta dem göra det"
Paul Jacobs, marknadsföringschef för spelet Death Race (Dig kan jag behöva som försvarsadvokat den dagen det händer en olycka!)

"Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss" Lennart Nilsson (Åh nej! Har hela Sverige missuppfattat er!?)

"Svara aldrig på ett anonymt brev" Yogi Berra (Nähe!?)

"Jag tror att incest kan hanteras som en familjefråga, inom familjen" Jay Dickey (Hm, vilka andra sätt kan det ske!?)

"Dåligt ävder är  som våldtäkt. Det är lika oundvikligt, så det bästa är att bara slappna av och njuta av det" Clayton Williams (Är du allvarlig!?)

"Det tog 45 minuter innan jag förstod att jag befann mig på en porrklubb" Björn Rosengren, om en nota på 55 000 kronor från ett porrklubbsbesök (Spännande att veta vart du trodde du var....)

"Sex är  en sinnesjukdom och ett slöseri med tid och energi" Proklamation från det kinsesiska kommunistpartiet (JAG HÅLLER INTE MED!!! :D)




Kloka(??) ord av.. eh... hmm... kloka(??) människor...... Men det går inte att sluta skratta åt att man kan vara så... inte så smart.... :D

Har du tur så blir det ett ihopskrap från "Lilla boken med dåliga raggningsrepliker" eller nyinköpet "Lilla boken med elakheter"... Har du något önskemål så är det bara att säga till så ska vi se vad jag kan göra åt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0