Jag tycker du ser annorlunda ut sedan du träffade den där killen, rund i ansiktet liksom...

Har nu fått en slags längtan efter att få se en svensk film! Alla som känner mig ganska bra vet att jag inte betalar för att se svenska filmer, men "Nina Frisk" vill jag faktiskt se - inte på bio men kan helt klart tänka mig att hyra den...

Var ju på bio idag förresten... Alla barn på det spåret jag jobbar på hade hållit på med en läsutmaning. Min klass skulle uppnå 3400 lästa minuter under 4 veckor. Klarade dom det skulle dom få gå på bio. Givetvis klarade dom det, och mer därtill, och idag fick de sin belöning! Jag gick med halva "min" klass och såg Bondgården... Är inte säker på om barnen uppfattade allt i den, men jag hade lite svårt att hålla mig för skratt vissa stunder... (ja, jag skrattar åt tecknade filmer....) Men det som var mest läskigt var att i slutet kunde jag helt och hållet känna igen mig i en ko! Hon hette Daisy och försökte nå fram till Otis... :P Gick sisådär, men jag känne rigen mig så väl...

Fick ett illavarslande horoskop i morse... Det varnade mig lite och sa att jag idag skulle förstå att livet är kort... Kändes inte jättebra att läsa det i början av dagen... Hade för mig att horoskop ska förmedla något positivt... Men det var desto roligare att läsa Cosmopolitans horoskop för maj ;) Måste tydligen införskaffa en "mikro-minikjol" snarast ;D Horoskopet uppmanade mig att gå ut och klubba i mikro-minikjol den 5:e, under djärva Venus inflytande... Skulle va spännande att se vad som kommer att hända isf...

Det var för övrigt ett ganska hoppfullt horoskop....
GÖR ALLT. Som den typiska partypingla du är
blir du bjuden på två kalas kring den 24:e. Sociala
Månen råder dig till att klämma in båda två.
Singel? En skämtsam kille fångar din blick på en
sportbar runt den 7:e. Ihop? Luriga Merkurius
skickar en annan kvinna efter din man. Men du
kan koppla av, han är inte intresserad.

Nä, nu är det väl dax att styra upp tvättstugan, har åter igen - 6 gången i rad - glömt bort att börja tvätta när tvättiden börjar! Jag är hopplös med tider nu mera!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0