I'm out of bed and dressed - what more do you want!?

Hur bär man sig åt för att bli pigg igen!? Jag börjar känna mig som en zombie! Ska se till att sova gott och lääänge i morgon, det kan jag behöva...

Idag var det praktiken igen, mest ett dis av ungar, ljud och aktivitet... Firade världsbokens dag lite i förskott, i "mitt" klassrum hade vi charader. Barnen skulle gestalta sagofigurer... Roligt! :)

Sen kikade barnen på Micke och Molle och jag satt med matte-pyssel... Tänkte inte berätta hur det gick....

Är bara  trött i kväll... Ska väl snart gå och sova! Skulle ju vara rent fantastiskt om jag vaknade pigg och utvilad!

Sov gott mina vänner!
Puss

Kommentarer
Postat av: Magda

Tjena! Ser att du börjat blogga du me. Härligt :-) Då vet man vart man har dig ;-)
Mina föräldrar åkte hem idag. :-( Hemskt :-(
Hoppas allt är bra!
*kram*

2007-04-22 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0