Hjärtesorg

Nä, det var inga önskemål om roliga citat idag, så vi skippar det... Kan berätta om min sista praktikdag istället...

Barnen har verkligen visat hur mycket dom fäst sig vid mig... Idag när jag skulle åka hem så kom en tjej och ville krama hejdå, jag kramar henne och säger att vi kommer att ses igen. nästa gång jag ser henne i ögonen så ser jag hur ögonen fylls med tårar! Sen kastar hon sig kring halsen och kramphåller och sätter igång och toksnyfta! Stackarn... Hon var helt förstörd för att jag skulle sluta hos dom! Hon grät säkert 5 minuter och vägrade släppa taget, höll om henne en stund och berättade att jag kunde komma och hälsa på en sväng nästa vecka. det hjälpte och hon lugnade ner sig... Men gissa om jag kände mig uppgiven när jag gick därifrån och visste att hon var så ledsen!

I övrigt har dagen varit bra, barnen har varit väldigt lugna och över lag väldigt glada!

Jag är jättetrött och planerar att sova innan kl 22!!! Skulle vara underbart att vara pigg och alert i morgon när vi ska på tävling. Ska ju upp tidigt i morgon för att åka upp och göra iordning Ronaldo och få på honom på transporten! Bara lastningen kräver att man är pigg och har lååångt tålamod... Håller bara tummarna att han inte ska få för sig att försöka slita sig som sist jag åkte iväg med honom!

Aja... ska försöka stoppa i mig något i matväg... Har "missat" middagstiden, så det blir väl kvällsfika ist...
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0